Printre beneficiile certificarii ISO 20000 – Activitatii de service IT, se numara:
1. Cresterea numarului de clienti potentiali
Din ce in ce mai multe companii si organizatii considera certificarea ISO/IEC drept o conditie esentiala pentru acceptarea ofertei unui nou furnizor de servicii IT.
2. Penetrarea pietelor globale
Standardul ISO/IEC 20000 este larg recunoscut pe plan global.
3. Pentru a comensura in mod obiectiv gradul de conformitate al serviciilor companiei cu cele mai bune practici ale industriei.
4. Pentru a dispune de informatii pertinente si valoroase pentru diverse scopuri.
5. Pentru a coordona mai bine diversele imbunatatiri procesuale care pot avea loc in mod simultan in cadrul departamentului IT.
6. Pentru a oferi indrumari legate de prioritizarea implementarii celor mai bune practici in cadrul departamentului IT.
7. Pentru a oferi companiei sau organizatiei un avantaj competitiv.
8. Pentru a arata determinarea in furnizarea de servicii de calitate.
9. Pentru a evalua si masura in mod obiectiv nivelul de maturitate IT.
10. Pentru a imbunatati transparenta valorii adaugate afacerii de noile practici.
11. Pentru a fundamenta o mentalitate de imbunatatire continua la nivelul companiei.