Home > Articole ISO > Imbunatatirea calitatii in managementul serviciilor

Managementul calitatii serviciilor – Dezvoltarea unui program pentru a imbunatati calitatea

Dezvoltati un program pentru a imbunatati continuu calitatea procesului care se ocupa de servicii si de prestarea de servicii si controlati funtionarea acestui program. Programul dvs. de imbunatatirea continua a calitatii ar trebui sa garanteze ca dvs.:

• Identificati datele care trebuie colectate.
• Monitorizati si controlati cele mai importante:
• Caracteristici ale serviciilor
• Ineficiente ale serviciilor
• Variatii calitative
• Tendinte ale pietei
• Indicati cu precizie oportunitatile importante de imbunatatire.
• Formulati recomandari pentru imbunatatirea calitatii.
• Pregatiti rapoarte care sa permita managerilor seniori sa analizeze activitatile dvs. din domeniul imbunatatirii calitatii.
• Incurajati tot personalul sa contribuie cu sugestii despre cum ar putea fi imbunatatita calitatea serviciilor si a prestarii de servicii.

› Imbunatatirea calitatii in managementul serviciilor