Home > Articole ISO > ISO 9001 – Totul trebuie sa fie perfect de la inceput?

Una din cele mai importante premise pe care se bazeaza standardul ISO 9001 se refera la imbunatatirea continua. Acesta include in sfera de cuprindere procesele organizatiei, produsele si sistemul de management. Sistemul continua sa se dezvolte si sa se imbunatateasca de-a lungul timpului.

Chiar daca obiectivul final este realizarea unui sistem “perfect”, acesta probabil nu este cea mai rezonabila asteptare incepand chiar cu prima zi de lucru.

Puteti ajunge in situatia de a pierde o cantitate considerabila de timp si resurse incercand sa construiti un sistem ultraperformant si exclusivist cand d-vostra de fapt aveti nevoie de un sistem simplu, eficace si flexibil.

Incepeti pentru inceput cu constructia unui sistem care functioneaza si care obtine rezultatele prevazute, urmand sa-i ajustati parametrii pe parcurs. Nevoile d-vostra specifice se vor modifica de-a lungul timpului asa ca tineti minte ca perfectiunea este intotdeauna o tinta in miscare.

› ISO 9001 – Totul trebuie sa fie perfect de la inceput?