Un produs (conf. ISO 9001 pentru managementul calitatii) reprezinta o iesire a unui proces. Produsele pot fi tangibile sau intangibile. ISO 9000 imparte produsele in patru mari categorii: servicii, software, hardware si materiale prelucrate. Unele produse se pot incadra in mai multe din categoriile de mai sus.
De exemplu, un automobil (un produs) combina hardware-ul (de ex. anvelopele), software-ul (de ex. algoritmii de control al motorului) si materialele prelucrate (de ex. lubrifiantii).
Serviciul este intotdeauna rezultatul unei interactiuni intre un furnizor de servicii si un client. El poate lua mai multe forme. Serviciul poate fi oferit pentru a intretine propriile produse ale unei organizatii (de pilda, servicii de garantie sau servirea meselor).
In sens invers, serviciul poate fi oferit pentru un produs apartinand clientului (de pilda, servicii de reparatii sau de livrare).
Tot la servicii intra si furnizarea unor lucruri intangibile clientilor (de pilda, divertisment, transport, consiliere). In vreme ce software-ul este intangibil si include aspecte ca abordari si proceduri, hardware-ul si materialele prelucrate sunt tangibile si sunt adeseori denumite bunuri.