Managementul calitatii serviciilor: Controlul lansarii de servicii noi, publicitatea facuta serviciilor si procesul de proiectarea serviciilor
Controlati lansarea de noi servicii
Dezvoltati proceduri ISO care sa controleze lansarea de noi servicii. Dezvoltati proceduri care sa:
• Planifice lansarea.
• Organizeze lansarea.
• Implementeze lansarea.
Procedurile de lansare ar trebui sa garanteze ca dvs.:
• Oferiti resursele si sprijinul care vor fi necesare pentru a asigura o lansare de succes.
• Evaluati si minimalizati riscurile.
• Minimalizati riscurile legate de sanatate si siguranta.
• Minimalizati riscurile legate de mediu.
• Minimalizati riscurile legale.
• Dezvoltati proceduri care sa retraga la un moment dat serviciul oferit de dvs. (daca acest lucru este necesar).
Controlati publicitatea facuta serviciilor
• Controlati calitatea reclamelor facute serviciilor dvs. Asigurati-va ca reclama dvs. respecta:
• Limitarile serviciului dvs.
• Specificatiile serviciului dvs.
• Perceptiile clientilor.
Dezvoltati-va procesul de proiectare a serviciilor
• Dezvoltati si controlati procesul de proiectare a serviciilor.
• Controlati responsabilitatile privind proiectarea.
• Controlati specificatiile referitoare la serviciul dvs. .
• Controlati specificatiile referitoare la prestarea serviciului dvs.
• Controlati specificatiile controlului calitatii.
• Controlati procesul de analiza a proiectului.
• Controlati procesul de validare.
• Controlati schimbarile aparute in proiect.
Procesul de proiectare a serviciilor are rolul de a transpune compendiul despre servicii in specificatii pe care sa le foloseasca ulterior pentru proiectarea noului serviciu. Procesul de proiectare va da nastere la trei tipuri de documente:
• O specificatie a serviciului. Acest document defineste serviciul pe care intentionati sa il oferiti.
• O specificatie a prestarii serviciului. Acest document defineste modul in care intentionati sa prestati serviciul respectiv.
• O specificatie pentru controlul calitatii. Acest document defineste modul in care veti monitoriza si controla serviciul si prestarea serviciului respectiv.