Autoritatea e-guvernamentala Bahrain castiga certificarea ISO 9001
Manama, 25 iunie 2011. Autoritatea e-guvernamentala Bahrain (eGA) a primit certificarea standardului ISO 9001:2008 pentru sistemul sau de management al calitatii, dupa ce a incheiat o evaluarte independenta efectuata de Bureau Veritas Certification, organizatie oficiala de acreditare.
Certificarea ISO 9001:2008 se acorda ca urmare a indeplinirii unei serii de standarde pentru sistemul de managementul calitatii; standardul de calitate ISO 9001 este dezvoltat de Organizatia Internationala pentru Standardizare (ISO).
Certificarea de conformitate cu ISO 9001:2008 recunoaste ca sistemul de management al calitatii dintr-o organizatie este in acord cu standardele internationale, oferind un cadru dovedit pentru ca politicile, procedurile si inregistrarile sa poata controla si mentine standardele calitatii intr-o organizatie.
“Primirea certificarii ISO garanteaza eforturile noastre continue de a furniza servicii de cea mai inalta calitate prin diversele canale, suplimentar fata de angajamentul e-guvernarii catre implementarea standardelor globale care dau posibilitatea imbunatatirii zilnice a practicilor de lucru, ceea ce, la randul lor, indeplinesc cerintele clientilor,” a declarat dr. Zakareya Ahmed Al Khaja, director de politici si procese de afaceri in cadrul eGA.
“Aceasta noua realizare se adauga celorlalte de dinainte, totul vizand imbunatatirea culturii excelentei din cadrul organizatiei si dezvoltarea muncii administrative, mai ales dupa ce am primit certificarea ISO 27001 pentru calitatea securitatii informatiei,” a mentionat el.
“Acestea reprezinta eforturile noastre continue pentru imbunatatire si pentru a indeplini cerintele sistemului de management al calitatii in cadrul eGA intr-o perioada de timp de opt luni, concentrandu-ne constand pe sincronizarea sistemului nostru de management al calitatii cu cerintele internationale,” a adaugat Al Khaja.
eGA a trecut cu succes de procesul de evaluare care a acoperit aspecte ale sistemului de management ca proiectarea, dezvoltarea, prelucrarea, furnizarea de servicii si sprijinul acordat cetatenilor, rezidentilor, mediului de afaceri si vizitatorilor prin mai multe canale: portalul e-guvernamental (Bahrain.bh), Mobile Gateway, platforme de autoservire (ekiosks), Centrul de Contact National, centre de e-servicii si infrastructura asociata lor.
Autoritatea e-guvernamentala isi incepe drumul spre calitate prin elaborarea de procese de baza, urmand ca al doilea pas sa fie stabilirea unor fundamente privind imbunatatirea proceselor gratie standardului ISO 9001:2008.
Procesele si procedurile ISO elaborate de eGA sub auspiciile sistemului de management al calitatii asigura ca de acest angajament beneficiaza clientii, furnizorii, angajatii si toate celelalte parti interesate datorita eficientei crescute, a calitatii constante in furnizarea serviciilor, a unei stari de spirit mai bune a angajatilor, a diferentierii de tip competitiv si a satisfactiei sporite a clientilor, s-a mai mentionat in declaratii. sursa: www.tradearabia.com