Calypso obtine certificarea ISO 9001 pentru serviciul clienti (managementul calitatii)
18 august 2011. Calypso Technology, Inc., un important furnizor de platforme pentru pietele globale de capital, a anuntat astazi ca firma a obtinut certificarea IS0 9001 : 2008 de la TickIT pentru operatiunile de suport global acordat produselor sale.
Calypso Technology a devenit una dintre primele companii care ofera structuri cross-asset si sisteme front-to-back office de pe pietele de capital care sa primeasca certificarea ISO 9001: 2008, un standard international pentru managementul calitatii destinat companiilor si aplicatiilor tehnologice. Aceasta certificare iso9001 pentru managementul calitatii, care incorporeaza toate aplicatiile de suport ale produselor puse la dispozitia clientilor la nivel global, valideaza inca o data angajamentul luat de Calypso fata de furnizarea serviciilor de cea mai buna calitate clientilor, prin intermediul performantei coerente si mereu imbunatatite si prin procesul de feedback continuu primit de la clienti. Echipa Calypso se dedica furnizarii la timp a solutiilor precise si complete la problemelor legate de instalarea, de actualizarea sau de utilizarea produselor Calypso.
Pentru a obtine certificarea, Calypso a lansat o initiativa in cadrul intregii companii de a imbunatati si de a mentine inaltele standarde ale calitatii in toate operatiunile desfasurate. Numind aceasta initiativa “Calypso Product Support Initiative,” compania a pornit in misiunea de a standardiza serviciul clienti si a inceput sa implementeze sistemul de management al calitatii cu obiectivele specifice de a-si imbunatati performanta in mod continuu si masurabil, stabilind astfel standarde interne mai ridicate in privinta serviciului clienti.
“Industria IT a pietelor de capital a fost frecvent criticata pentru ca se misca incet si pentru ca este refractara adoptarii standardelor internationale concepute pentru serviciul clienti,” a comentat Yusuf Abdul-Rehman, directorul global al departamentului de suport pentru produsele companiei Calypso Technology. “Calypso isi propusese sa schimbe acea perceptie si sa devina lider in domeniul sau in ceea ce priveste furnizarea calitatii. Certificarea ISO9001 ne confirma credinta ca reprezentam o organizatie de varf si ne ofera un cadru recunoscut international pentru a ne imbunatati continuu serviciile pe care le punem la dispozitia clientilor nostri.”
Aceasta initiativa strategica va ingadui clientilor sa profite la maxim de investitia lor in programele software ale companiei si ii va ajuta sa isi atinga scopurile prin incorporarea unei eficiente sporite in operatiunile lor de afaceri.
“Ne dedicam cresterii satisfactiei si fidelitatii clientilor prin imbunatatirea eficacitatii si a coerentei operatiunilor si prin productivitatea personalului,” a continuat Abdul-Rehman. “Certificarea ISO 9001 inseamna ca suntem capabili sa oferim servicii la aceleasi standarde inalte tuturor clientilor nostri din diverse tari si domenii, si ca suntem in stare sa ne expunem operatiunile ca punct de referinta alaturi de cele mai importante organizatii din lume.” Pentru mai multe informatii, vizitati http://www.calypso.com.