Compania du primeste certificarea ISO 9001:2008 pentru programul sau de dezvoltare al retelei
7 septembrie 2011. Companiei du i s-a decernat inca o distinctie dupa ce a primit certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii, care a fost dezvoltat ca o parte a programului sau de dezvoltare al retelei. Aceasta realizare majora este o dovada a eforturilor continue depuse de du de a imbunatati experienta clientilor prin incorporarea ultimelor tehnologii in reteaua lor extinsa.
ISO 9001 este cel mai folosit standard international pentru sistemele de management al calitatii. du a primit certificatul ISO 9001 de la David Cowie, director general DQS LLC, in cadrul unei ceremonii oficiale care a avut loc la sediul central al furnizorului de servicii de telecomunicatii. Din partea companiei du au participat Yatinder Mahajan, director tehnic, Hatem Bamatraf, vicepresedinte, si Hanadi Ayoub, vicepresedinte.
“A primi un certificat ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii al programului nostru de dezvoltare al retelei reprezinta o adevarata cuantificare a eforturilor pe care le depunem in directia furnizarii celui mai inalt nivel tehnologic clientilor nostri,” a declarat vicepresedintele Hatem Bamatraf. “Ne dedicam constant imbunatatirii retelei noastre, ceea ce se reflecta in mod direct asupra experientei traite de clientii nostri. Echipa noastra s-a dedicat foarte mult obtinerii acestui succes, iar eforturile depuse de ei au fost, cu siguranta, rasplatite.”
“Aceasta certificare marcheaza un reper de luat in seama intre realizarile companiei,” a comentat David Cowie, director general DQS LLC. “Acreditarea ISO 9001:2008 atesta ca sistemul de management al calitatii creat de du este o completare de valoare adusa programului de dezvoltare a retelei, oferind un avantaj competitional pe piata telecomunicatiilor din Emiratele Arabe Unite.”
Sistemul de management al calitatii a fost dezvoltat si implementat de companie ca parte a eforturilor de dezvoltare a retelei prin care a crescut nivelul tehnologic si experienta generala a clientilor. El incorporeaza atat procesele strategice de afaceri si procesele esentiale ale activitatilor de dezvoltare a retelei, oferind o vizibilitate mai buna asupra rolurilor si raspunderilor functiilor individuale din cadrul programului. Pentru mai multe informatii, vizitati http://www.du.ae.