DHL obtine certificari ale calitatii recunoscute international pentru toate unitatile sale din America
Plantation, Florida. 28 august 2012. DHL, cea mai mare firma internationala de logistica din lume, a anuntat astazi ca a primit o certificare ISO 9001 pentru managementul calitatii pentru intreaga sa retea de centre de servicii si pasarele, pentru aeroportul central, sediul central si grupurile de suport din cele 59 tari si teritorii de pe continentul american.
Certificarea ISO 9001:2008 atesta utilizarea celui mai recunoscut standard de management al calitatii din lume. Certificarea recunoaste calitatea oferita clientilor si respectarea cerintelor de reglementare, implementarea unor procese pentru monitorizarea constanta a serviciilor, ca si imbunatatirea continua a performantei si satisfactia clientilor.
Certificarea unitatilor de pe continentul american se bazeaza pe certificarile ISO obtinute anterior de DHL Express. In iulie 2010, DHL Express a primit multipla certificare ISO 9001:2008 pentru toate cele 31 centre de activitate ale sale din tarile europene, iar in decembrie 2010 a primit aceeasi certificare pentru toate unitatile sale din SUA, incluzand centrele de servicii, pasarelele, aeroportul central, sediul central si grupurile de suport.
“Inca o data, DHL a ridicat stacheta pentru performanta, calitatea si serviciul clienti din domeniul logisticii,” a declarat Mike Parra, vicepresedintele si seful operatiunilor in retea pentru regiunea americana la DHL Express. “Certificarea ISO este o recunoastere a muncii prestate de echipele DHL Express de aici si din intreaga lume, care ii ofera o calitate de neegalat bazei noastre mondiale de clienti. DHL se mandreste cu calitatea personalului sau, cu produsele si cu satisfactia clientilor.”
Pentru a ajuta la cresterea calitatii serviciilor de suport si a satisfactiei clientilor, DHL si-a implementat programul First Choice, folosit de Posta Germana pentru a-si imbunatati procesele. Acesta include ateliere si programe de formare concepute pentru a spori si mai mult satisfactia clientilor. Ca parte a programului First Choice, toti angajatiil DHL Express din SUA – de la curieri pana la echipa de manageri executivi – au fost instruiti intensiv cu privire la cerintele aplicabile in transportul international, ceea ce le-a adus certificarea de Specialisti Internationali, o distinctie din domeniu obtinuta numai de DHL.
DHL – Compania de logistica pentru intreaga lume
DHL este liderul mondial in domeniul logisticii, iar deviza sa este “Compania de logistica pentru intreaga lume”. DHL le ofera clientilor sai servicii de transport international prin curierat rapid, aerian si maritim, rutier si feroviar. O retea mondiala alcatuita din peste 220 de tari si teritorii, cu aproximativ 275 000 de angajati in intreaga lume, le ofera clientilor servicii de calitate superioara, bazate pe cunoasterea datelor locale, care satisfac cerintele lantului de aprovizionare. DHL isi asuma responsabilitatea sociala prin sprijinul acordat protectiei climatice, managementului dezastrelor si educatiei. DHL apartine Deutsche Post DHL. Grupul DHL a realizat un profit de 53 miliarde euro anul trecut. Pentru mai multe informatii, vizitati www.dhl.com.