Home > Stiri EXTERNE > Firma din sectorul BPO obtine certificarea SA8000

Standardul international SA8000 promoveaza imbunatatirea relatiilor si conditiilor oferite la locul de munca

Brazilia, 27 septembrie 2012. Atento a primit certificarea standardului international SA8000 (Social Accountability 8000), un standard dedicat persoanelor, care promoveaza imbunatatirea continua a relatiilor din mediul de lucru si a conditiilor oferite la locul de munca. Compania este singura din sectorul BPO (externalizarea proceselor de afaceri) la nivel mondial care detine aceasta distinctie care ii consolideaza angajamentul fata de responsabilitatea sociala demonstrata partenerilor sai.

Avand 85000 angajati in Brazilia si o cifra de afaceri anuala de 2,4 miliarde reali in 2011, Atento a investit 26 milioane reali in educatia corporativa.

“Anul trecut am primit 514000 CV-uri, am promovat opt mii de teleoperatori in diverse functii si am oferit un prim loc de munca pentru peste 25000 brazilieni, ceea ce reprezinta unul dintre eforturile companiei de a promova imbunatatirea continua a mediului de lucru si de a contribui astfel la dezvoltarea economiei nationale”,

a explicat Majo Martinez Campos, directoarea executiva a departamentului de resurse umane din cadrul Atento.

Procesul de audit a fost realizat de Fundação Vanzolini – cu ajutorul organismului de certificare IQNET (The International Certification Network) – si s-a desfasurat in centrele Atento din Santana, Santo Antônio si din cladirile de birouri Rochaverá din São Paulo, unde lucreaza circa 10000 angajati.

Auditul, al carui scop a fost de a examina modul de aplicare a standardului, a insumat peste 200 ore de verificari, timp in care a fost evaluata conformitatea sistemului de management al responsabilitatii sociale implementat de compania braziliana cu toate cerintele standardului SA8000.

Printre initiativele cele mai apreciate s-au numarat programele ‘Atenti la viitor’, ‘Voluntariat corporativ’, ‘O mama de nota 10’ si ‘Masuri de motivare’.

“Urmatorul pas pe care il va face compania este de a obtine certificarea SA8000® pentru toate celelate unitati ale sale, garantand drepturile celor implicati si generand beneficii pentru angajati, furnizori, ONG-uri, sindicate si reprezentantii guvernamentali, printre altii. Acest efort colectiv imbunatateste imaginea companiei si a specialistilor care lucreaza aici, pune in valoare capitalul uman si social implicat si, de asemenea, creste eficienta manageriala, atenueaza riscurile, reduce pierderile si consolideaza definitiv reputatia companiei Atento pe piata”, a adaugat Majo.

Atento detine si certificarile COPC, ISO 9001:2008 si PROBARE, fiind una dintre cele mai extinse retele de centre de contact dedicate clientilor din lume, remarcandu-se prin prezenta sa in 17 tari prin intermediul celor 165 centre de apel ale sale. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.atento.com.

› Firma din sectorul BPO obtine certificarea SA8000