Home > Stiri EXTERNE > Hilton Worldwide se certifica ISO 9001 si ISO 14001

Hilton Worldwide castiga certificarile ISO 9001 si ISO 14001 pentru managementul calitatii si mediului

McLean, Virginia. 10 octombrie 2011. Datorita progreselor facute in directia asigurarii calitatii si a standardelor privind sustenabilitatea, Hilton Worldwide si portofoliul sau de zece marci hoteliere au castigat certificarea ISO 9001 pentru sistemul de management al calitatii si certificarea ISO 14001 pentru sistemul de management al mediului. Prin aceste certificari, Hilton Worldwide devine una dintre primele organizatii multinationale care sa isi certifice intreg sistemul la nivel global – peste 3750 de locatii in 85 de tari – ajungand la una dintre cele mai mari certificari in masa obtinute de cladirile comerciale.

“Hilton Worldwide a inclus atat calitatea, cat si sustenabilitatea in performanta sa generala si in procedurile sale operationale,” a spus Christopher J. Nassetta, presedintele Hilton Worldwide. “Desi angajamentul nostru a fost intotdeauna recunoscut de oaspetii nostri, de membrii echipei si de conducere, obtinerea certificarilor ISO 9001 si 14001 valideaza si mai mult acest angajament si recunoaste dedicarea companiei fata de atingerea standardelor recunoscute international.”

ISO 9001 si ISO 14001 sunt standarde internationale care ofera o serie de cerinte standardizate in privinta sistemelor de management al calitatii si al mediului. Companiile castiga certificarea implementandu-si (vezi: implementare ISO) politici, proceduri si sisteme care urmeaza standardele ISO, care sunt ulterior evaluate de un organism de certificare de terta parte. Ca parte a procesului de certificare urmat de Hilton Worldwide, DEKRA Certification, Inc. a efectuat o serie de audituri si va continua sa faca evaluari continue pentru a monitoriza conformitatea.

De la infiintarea sa, Hilton Worldwide a pus in centrul modelului sau de afaceri asigurarea calitatii si serviciile acordate clientilor, ambele fiind elemente de diferentiere care alcatuiesc avantajul competitional al companiei. Pe langa certificarile de terta parte, compania isi implementeaza o gama larga de procese de controlul calitatii pentru a mentine integritatea celor zece marci hoteliere diferite si pentru a asigura aceeasi experinta corespunzatoare in toate cele 3750 de locatii din intreaga lume.

In calitate de partener si de furnizor de servicii pentru numeroase companii internationale, Hilton Worldwide va fi capabil de acum inainte sa dovedeasca partilor interesate ca aplica sisteme prin care toate locatiile indeplinesc cerintele inaltelor standarde pe care numai certificarile ISO 9001 si ISO 14001 le pot oferi.

“Asigurarea calitatii este un element cheie in modul nostru de a face afaceri, si ne asteptam ca aceasta sa fie importanta si pentru aceia cu care facem afaceri,” a declarat Steve Spicer, director executiv la Procter & Gamble. “De aceea suntem mandri sa lucram cu o companie ca Hilton Worldwide, care, castigand certificarile ISO 9001 si ISO 14001, isi consolideaza atasamentul fata de calitate si sustenabilitate – si, prin urmare, angajamentul fata de clienti.”

Pentru mai multe informatii despre Hilton Worldwide,
vizitati www.hiltonworldwide.com si www.hiltonworldwide.com/media.
sursa: www.marketwatch.com

› Hilton Worldwide se certifica ISO 9001 si ISO 14001