Home > Stiri EXTERNE > ISO 20000 si ISAE 3402 pentru serviciile Orange

Orange Business Services devine primul furnizor mondial IT&C in conformitate cu noile standarde ISO si ISAE

Standardele ISO 20000:2011 si ISAE 3402 recunosc managementul de talie mondiala al serviciilor Orange

Paris, 22 martie 2012. Orange Business Services este primul jucator de pe piata mondiala IT&C care sa indeplineasca cerintele unor noi standarde internationale – ISO 20000:2011 pentru managementul serviciilor, confirmand conformitatea cu ITIL V3 2011, si Standardul International privind Angajamentele de Asigurare (ISAE) nr. 3402, care inlocuieste Declaratia privind Standardele de Audit (SAS) nr. 70.

ISO 20000 – Managementul serviciilor – Aceasta certificare a fost reinnoita pentru toate locatiile si serviciile Orange existente, incluzand noile extinderi la serviciile cloud pentru platforma Flexible Computing din Franta si pentru operatiunile Orange din Germania.

Cele 256 cerinte necesare certificarii ISO 20000 sunt aliniate proceselor revizuite ITIL v3 2011 si se refera la categorii ca: furnizarea serviciilor, procesele de relationare, cerintele de consolidare a securitatii.

ISAE 3402 – Rapoarte de Asigurare privind Controalele la Furnizorii de Servicii Integrate – Pe langa certificarea ISO 20000:2011, Orange a trecut cu succes si un examen de audit independent privind ISAE 3402 pentru principalele sale servicii IT si retelistice din locatiile cele mai importante.

“Atingerea acestor standarde mondiale din domeniu poate garanta companiilor ca procesele si serviciile noastre administrate au luat cele mai bune note la capitolul excelenta,” a declarat Dominique Espinasse, vicepresedinte, serviciul clienti si operatiuni, Orange Business Services. “Acest nivel de certificare internationala dovedeste ca Orange aplica masurile de control si de protectie necesare indeplinirii cerintelor clientilor nostri in privinta serviciilor administrate.”

Si celelalte certificari ISO ale Orange Business Services au fost reinnoite:

ISO 20000 – Managementul serviciilor – domeniu extins la Flexible Computing Premium in operatiunile din Franta si Germania. Au fost acordate recertificari si pentru serviciile si centrele de servicii IT din Franta, Egipt si India, ca si pentru operatiunile din Elvetia;
ISO 27001 – Managementul securitatii informatiei – pentru centrele de servicii Orange din Egipt si India, serviciile IT din Rennes, Franta si centrul de management al retelei globale din New Delhi;
ISO 9001 – Managementul calitatii – pentru centrele de servicii Orange din Franta, Egipt si India si pentru operatiunile din Germania si Elvetia;
ISO 14001 – Managementul mediului – pentru sediul Orange Business Services din Rennes, Franta, subliniind ofertele IT sustenabile, extinse in prezent si in centrul de servicii din Cairo;
ISAE 3402 de tip II – Asigurarea Organizatiilor Furnizoare de Servicii – pentru centrele de date din Rennes, Paris (Chevilly, Rueil Malmaison); Northryde, Sydney; Chai Chee, Singapore; Park Royal, Londra; si Oak Hill, Virginia, SUA; pentru centrele de servicii din Cairo, Delhi si Rennes; si pentru centrele de retea din Paris si Rennes.

Orange Business Services, sucursala France Telecom-Orange dedicata serviciilor intre companii, este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de comunicare destinate corporatiilor multinationale. Detinand cea mai mare retea din lume pentru voce si date, Orange Business Services acopera 220 de tari si teritorii, cu suport tehnic local in 166 dintre ele. France Telecom-Orange este unul dintre operatorii cei mai importanti din lume in domeniul telecomunicatiilor, cu 172000 angajati si vanzari de 45,3 miliarde de euro in 2011. Pentru mai multe informatii, vizitati www.orange-business.com. (dupa un comunicat de presa EON)

› ISO 20000 si ISAE 3402 pentru serviciile Orange