Home > Stiri EXTERNE > Operator de telefonie mobila certificat ISO 9001

Operatorul de telefonie mobila Moov-Togo primeste certificarea ISO 9001:2008 pentru calitatea serviciilor

7 aprilie 2012. Operatorul de telefonie mobila Moov-Togo apartinand Groupe Atlantique Telecom Togo, a primit de curand un certificat ISO 9001, document care ii ofera companiei o mare flexibilitate de a-si documenta sistemul de management al calitatii (SMC).

Implementarea unui sistem de management al calitatii este inainte de toate un instrument de management destinat imbunatatirii organizatiei si a functionarii acesteia.

Certificatul ISO 9001: 2008 i-a fost inmanat lui Djibril Ouattara, directorul general Moov-Togo de catre dl Diawara, directorul general Bureau Veritas International – unul dintre cele mai recunoscute organisme de certificare din lume – cu ocazia unei ceremonii care a avut loc la Hotel Sarakawa.

Aceasta certificare reprezinta o premiera in Togo in ceea ce priveste operatorii de telefonie mobila. La ceremonie au asistat mai multe personalitati, printre care si dna Cina Lawson, ministrul postei si telecomunicatiilor. Au mai fost prezenti, de asemenea, si reprezentatii Groupe Atlantique Telecom din tarile invecinate.

Standardul ISO 9001: 2008 este un standard international care specifica cerintele necesare unui sistem de managementul calitatii, prin care o societate sau un organism isi demonstreaza aptitudinea de a furniza in mod regulat un produs sau un serviciu conform reglementarilor in vigoare. ISO 9001: 2008 reprezinta cea din urma versiune a standardului ISO 9001, care a suferit mai multe actualizari de-a lungul timpului, ultima fiind cea din noiembrie 2008.

Potrivit directorului general Moov-Togo, obtinerea acestui certificat este rezultatul unor eforturi sustinute depuse de echipa sa. “Profitam de aceasta ocazie pentru a le multumi clientilor nostri. Ne luam angajamentul de a continua sa muncim pentru a ne imbunatati si de a va garanta in fiecare zi ca sunteti pe maini bune”, a dat asigurari Djibril Ouattara.

“Ambitia noastra explicita este de a ne situa, prin excelenta, pe pozitia de lideri pe piata telecomunicatiilor din Togo, realizandu-ne urmatoarele obiective: de a oferi o retea de talie mondiala care sa asigure o comunicare fluida, ca si o mare acoperire a teritoriului; de a pune la dispozitia dvs. o retea extinsa de distributie pentru a garanta disponibilitatea produselor si serviciilor noastre, de a propune oferte inovatoare si accessibile care sa raspunda asteptarilor dvs.”, a subliniat Ouattara.

Ministrul postei si telecomunicatiilor i-a multumit, la randul sau, directorului Moov-Togo, afirmand ca obtinerea certificatului ISO 9001: 2008 pentru managementul calitatii marcheaza debutul unei noi ere pentru operatorul de telefonie.

“Aceasta ceremonie este un eveniment foarte important in istoria telecomunicatiilor din Togo. In momentul de fata, unul dintre principalele obiective ale guvernului este de a permite populatiei sa comunice cu tarife reduse si sa beneficieze de retele de o calitate excelenta”, a precizat dna Cina Lawson.

“Certificarea ISO 9001: 2008 este punct de referinta pentru bunele practici manageriale. Aceasta certificare pe care o primiti astazi este dovada ca Moov-Togo are dorinta de a tine cont in primul rand de calitate”, a mai mentionat Lawson.

“As trebui ca si populatia sa impartaseasca beneficiile unui astfel de eveniment, si cel mai bun mijloc pentru ca acest lucru sa se intample este ca preturile sa scada, iar calitatea serviciilor sa creasca. Va faceti treaba foarte bine”, a adaugat ministrul.

Moov-Togo este singurul operator privat de telefonie mobila din Togo. Un vast program de extindere a retelei sale, denumit “Big Bang”, i-a permis companiei sa isi mareasca aria de acoperire de la 46 de localitati in ianuarie 2010 la 148 de localitati in prezent. Aceasta companie acopera in total peste 180 de localitati (inclusiv zonele fortificate) pe intreg cuprinsul teritoriului togolez. Pentru mai multe informatii, vizitati www.moov.tg.

› Operator de telefonie mobila certificat ISO 9001