Home > Stiri EXTERNE > QICC obtine certificarea ISO 9001

Compania Internationala de Cablu Qatar (QICC), facand parte din grupul Nexans, a anuntat ca a primit certificarea ISO 9001:2008 de la Bureau Veritas (BV), un standard pentru managementul calitatii. Aceasta acopera conceperea, producerea si vanzarea de cabluri de voltaj jos, mediu si inalt pentru aplicatii electrice.

Certificarea BV verifica daca sistemul de management al QICC a fost revizuit si daca s-a constatat ca el este in acord cu cerintele standardelor sistemului de management ISO 9001:2008.

Certificarea atesta eforturile companiei de a mentine un sistem de management de succes acoperind diverse produse si servicii, pozitionand astfel QICC intr-o pozitie de partener de incredere in industria cablurilor.

Comentand despre certificarea primita de QICC, dl Cyprien Federspiel, director general al companiei, a spus:

“QICC pune calitatea in miezul sistemului sau de management al calitatii. Imbunatatirea serviciilor prestate clientilor este tinta esentiala a viziunii noastre in afaceri. Obtinerea certificarii ISO 9001:2008 dovedeste intr-o masura mai mare angajamentul nostru catre aceasta stradanie. Si mai important, ne dedicam efortului de a introduce operatiuni mai bune si performante care sa duca la solutii profitabile. Credem cu strasnicie ca pentru a ne mentine pozitia de top sunt necesare eforturi continue si o filosofie manageriala durabila, ceea ce duce in final la o pozitie superioara pe pietele globale.”

Standardele ISO sunt recunoscute international ca un model pentru organizarea unui sistem pentru managementul calitatii care sa cuprinda operatiile companiei, ca de pilda intelegerea si indeplinirea cererilor clientului si livrarea de produse si servicii de calitate.

Dl Maher Cheikh Rouhou, director de avizare al certificarii sistemelor in cadrul Bureau Veritas din Qatar, a declarat: ” Standardele ISO asigura caracteristici de dorit ale produselor si serviciilor, ca de pilda calitatea, atitudinea prietenoasa fata de mediu, siguranta, seriozitatea, eficienta si intersanjabilitatea – totul la un cost economic. Sistemul de management al calitatii ii ofera companiei QICC posibilitatea de a atinge scopuri si obiective stabilite de politica si strategia sa.

De asemenea, el ofera consistenta si satisfactie la nivelul metodelor, materialelor, echipamentului etc si interactioneaza cu toate activitatile QICC, incepand cu identificarea cerintelor clientilor si terminand cu satisfactia lor la fiecare tranzactie.”
sursa: www.ameinfo.com

› QICC obtine certificarea ISO 9001