Managementul calitatii este punctul central al proceselor implementate de grupul francez de tipografii
5 iulie 2012. Tipografiile franceze IPS au obtinut de curand certificarea ISO 9001:2008 pentru ansamblul activitatilor lor si pentru toate unitatile de productieA.
Incadrandu-se intr-un proces mai larg de progres, deja recompensat prin primirea certificarilor Imprim’vert si ISO 14001:2004, obtinute in 2009 si in 2011, ca si a standardului PEFC, atins in 2012, aceasta recunoastere internationala garanteaza aplicarea unui sistem de management al calitatii care se bazeaza pe respectul valorilor, pe dezvoltarea talentelor si a competentelor, pe satisfactia clientilor si pe imbunatatirea continua.
Certificarea ISO 9001 exprima angajamentul grupului tipografic in ceea ce priveste:
• Imbunatatirea calitatii serviciilor oferite;
• Managementul proceselor;
• Gestionarea bugetului si reducerea pierderilor;
• Motivarea colaboratorilor datorita unui proiect colectiv;
• Implicarea conducerii superioare a companiei;
• Aplicarea unor mijloace de comunicare dinamica cu clientii in privinta angajamentului IPS fata de calitate;
• O adevarata garantie a increderii aratate de clienti;
• Dezvoltarea pe noi piete, cauzata de concurenta crescuta din domeniu.
Pentru mai multe informatii despre IPS, vizitati www.groupe-ips.com.