Home > Stiri EXTERNE > Verizon obtine certificarea ISO 9001:2008

Verizon obtine prestigioasa certificare ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii

30 mai 2011. New York – Verizon a obtinut certificarea ISO 9001: 2008 pentru centrul sau de operatiuni reunite pentru securitate. Aceasta certificare ISO a managementului calitatii este inmanata organizatiilor care indeplinesc criterii riguroase de garantare a calitatii produselor si serviciilor pe care le ofera clientilor lor.

Acest CSOC (centru de operatiuni de securitate cibernetica) ofera clientilor guvernamentali sau afacerilor de prima clasa servicii de securitate controlate ca: monitorizare in timp real, gestionarea dipozitivelor si a aplicatiilor de securitate, inclusiv protectii firewall, antivirusi, detectarea si prevenirea intruziunilor, protejarea continutului si managementul vulnerabilitatii.

“Obtinerea certificarii ISO 9001:2008 ne intensifica gradul de concentrare pe imbunatatirea continua a eficientei si eficacitatii serviciilor, ceea ce ne ofera un avantaj pentru a ne servi clientii si de a ne pastra ascendentul competitiv pe piata globala,”

a spus Wesley Sobbott, directorul operatiunilor de securitate globala al Verizon.

Aplicand cele mai bune practici si oferind mijloace pentru a masura si a oferi calitate cu scopul de a reduce incompatibilitatile, certificarea ISO ajuta la intarirea performantelor din cadrul CSOC. Folosind standardul recunoscut international pentru practicile de management al calitatii, certificarea ISO mai ajuta si la imbunatatirea experientei clientilor printr-o abordare sistematica a gestionarii proceselor si procedurilor.

Centrul de securitate cibernetica al Verizon, aflat in Cary, Carolina de Nord, a castigat certificarea ISO 9001: 2008 pentru managementul calitatii dupa ce a trecut de un audit independent efectuat de UL DQS, un auditor recunoscut pe plan international. Certificarea ISO 9001: 2008 este valabila timp de trei ani, incluzand audituri efectuate in fiecare an de UL DQS.

Verizon foloseste un sistem global pentru managementul calitatii construit pe baza standardului ISO 9001:2008, care ofera indrumari pentru elaborarea si implementarea politicilor privind calitatea din cadrul companiei. De altfel, compania are in alcatuire peste 55 de organizatii interne diferite certificate ISO, in aceasta categorie integrandu-se si cele in conformitate cu ISO 9001:2008, ISO 20000-1:2005 si ISO 27001:2005.

Pentru a afla mai multe informatii despre Verizon Communications Inc., va rugam sa vizitati site-ul www.verizon.com.

› Verizon obtine certificarea ISO 9001:2008