Home > Dictionar ISO > Managementul calitatii totale

Managementul calitatii totale reprezinta acel fel de management al unei societati, de conducere a unei firme, care pune accent pe calitate si
care se bazeaza pe o actiune generala a membrilor acesteia si care are in vedere un succes pe termen lung prin
satisfacerea clientului precum si beneficii pentru toti cei care fac parte din societate si pentru societate in sine.

Managementul total al calitatii TQM

Managementul total al calitatii / TQM reprezinta acel sistem de management al unei firme care pune accentul pe calitate si pune accentul pe situatia in care membrii sai iau toti parte la acest proces, prin care se doreste garantarea succesului pe termen lung prin indeplinirea actiunilor care au ca scop satisfactia clientului si realizarea de beneficii pentru toti membrii firmei si pentru societate.

—————

» Articol rel. la managementul calitatii totale : managementul calitatii – actualizari aduse sistemelor pentru managementul calitatii ISO 9001.

› Managementul calitatii totale