Home > Dictionar ISO > Managementul calitatii

reprezinta activitati coordonate pentru a orienta si controla o organizatie in ceea ce priveste calitatea (SR EN ISO 9000:2001).

Managementul calitatii – directii si functii

In general orientarea si controlul calitatii includ stabilirea unei politici referitoare la calitate, obiectivele calitatii,
planificarea calitatii, controlului calitatii, asigurarea calitatii si imbunatatirea calitatii.

Functii managementul calitatii

Cu alte cuvinte, managementul calitatii, conform ISO 8402 (ulterior inlocuit de standardul ISO 9001) se poate spune ca reprezinta
ansamblul tuturor activitatilor functiilor generale ale managementului care determina, prin diverse mijloace, politica calitatii,
obiectivele acesteia si responsabilitatile, pe care le implementeaza cu ajutorul mijloacelor precum planificarea si tinerea
sub control, precum si prin asigurarea si imbunatatirea calitatii.

————–

» Vezi ISO 9000 Managementul calitatii, actualizari aduse sistemelor de management.

› Managementul calitatii