Asociatul unic si seful de sectie analizeaza posibilitatea satisfacerii integrale a cerintelor clientului.

Inainte de angajamentul organizatiei de a furniza un produs serviciu clientului (de transmiterea de oferte, acceptarea unor comenzi, acceptarea unor modificari ale comenzilor), functiile implicate se asigura ca:

• cerintele referitoare la produs sunt definite;

• cerintele din comanda / contract care difera de cele exprimate anterior sunt solutionate;

• organizatia are capabilitatea sa indeplineasca cerintele definite.

Sunt mentinute inregistrari ale rezultatelor analizei cerintelor clientului referitoare la produs.

Dupa semnarea comenzii / contractului fara obiectii sau cu concilierea divergentelor, se trece la demararea si urmarirea derularii procesului de furnizare a produsului.

Eventualele modificari la comanda/contract sunt analizate si semnate de aceeasi factori responsabili care au analizat si semnat comanda initiala.

Atunci cand cerintele referitoare la produs sunt modificate, functia responsabila se asigura ca documentele relevante sunt modificate, respectiv ca modificarile cerintelor sunt aduse la cunostinta personalului implicat.

Modul de determinare si analiza a cerintelor clientului este prezentat in procedura de sistem „Relatia cu clientul”.

› Analiza cerintelor referitoare la produs