SC SOCIETATE SRL a stabilit ca una din modalitatile de masurare a performantei sistemului de management al calitatii o reprezinta monitorizarea informatiilor privind perceptia clientului asupra satisfacerii cerintelor sale.

Pentru a monitoriza permanent gradul de satisfactie al clientilor privind produsele furnizate sau relatiile stabilite, organizatia colecteaza si analizeaza urmatoarele informatii:

• reclamatiile, sugestiile clientilor;

• chestionarele de evaluare a gradului de satisfactie al clientilor;

• comunicarea directa cu clientul;

• informatii referitoare la nevoile pietei;

• informatii referitoare la concurenta.

Pentru colectarea informatiilor referitoare la gradul de satisfactie a clientului, se utilizeaza “Chestionarul privind evaluarea satisfactiei clientului”.
Acesta este elaborat de catre RMC si transmis clientilor dupa efectuarea prestarii serviciului.

Informatiile referitoare la satisfactia clientului colectate prin acest chestionar, sunt utilizate ca date de intrare pentru analiza efectuata de management, in vederea stabilirii masurilor necesare cresterii satisfactiei si increderii clientilor in produsele furnizate de organizatie.

Inregistrarile referitoare la satisfactia clientului sunt pastrate 3 ani, prin grija RMC.

› Satisfactia clientului, monitorizare si masurare