Home > Articole ISO > Cerintele necesare, dar neprecizate de catre client

Cum putem identifica cerintele care nu sunt precizate de catre client, dar necesare, conform ISO 9001 ?

Acesta cerinta este detalitata in sectiunea standardului ISO 9001 pentru managementul calitatii cu privire la procesele legate de consumatori. Este vorba de cerinte “implicite”, despre ce stiti despre propriul produs iar clientul nu considera necesar sa specifice sau nu stie ce sa precizeze.

Dumneavoastra cunoasteti care destinatia utilizarii produsului pe care il realizati, fiind practic un expert cu privire la acesta.

Spre exemplu, daca un consumator dintr-un magazin de articole de calatorie solicita un troller, este posibil ca el sa nu cunoasca care este marimea acceptabila pentru acest articol pentru a putea fi util si utilizat ergonomic. Insa compania care vinde trollerele cunoaste care sunt restrictiile si limitele dimensionale, respectand acele dimensiuni, in ciuda faptului ca respectivul consumator nu stia care sunt acestea.

› Cerintele necesare, dar neprecizate de catre client