Concepeti evidente privind calitatea
• Concepeti un sistem de pastrare a evidentelor privind calitatea. Acest sistem ar trebui sa controleze actele, documentele si datele privind calitatea. El ar trebui sa va permita sa:
• Strangeti informatii privind calitatea si sa tineti evidenta lor.
• Recupera informatiile fara greutate.
• Demonstrati ca sistemul calitatii functioneaza corespunzator.
• Demonstrati ca toate cerintele privind calitatea sunt indeplinite.
• Demonstrati ca sistemul calitatii este implementat.
• Monitorizati eficacitatea actiunilor corective.
• Identificati problemele calitatii si neconformitatile.
• Descoperiti modelele si tendintele sistemului calitatii.
Controlati evidente privind calitatea
• Dezvoltati si documentati politici si proceduri prin care sa controlati actele, documentele si datele privind calitatea. Aceste politici si proceduri ar trebui sa garanteze ca dvs.:
• Controlati crearea evidentelor privind calitatea.
• Includeti evidente ale calitatii furnizate de contractantii dvs.
• Protejati aceste evidente de accesul neautorizat.
• Controlati accesul clientilor si contractantilor la evidente.
• Elaborati documente datate si usor de citit.
• Preveniti modificarea actelor fara aprobare.
• Protejati documentele de pierderi, folosiri gresite sau abuzuri.
• Feriti documentele de degradare si deteriorare.
• Specificati cat timp ar trebui pastrate actele vechi.
• Inlaturati,arhivati sau distrugeti documentele vechi privind calitatea.
Controlati documentele privind calitatea
• Controlati documentele privind calitatea cum ar fi:
• Planuri
• Rapoarte
• Politici
• Manuale
• Schite
• Proceduri
• Instructiuni
• Specificatii
Controlati datele privind calitatea
• Controlati datele privind calitatea:
• Strangerea
• Crearea
• Indexarea
• Accesare
• Indosarierea
• Securizarea
• Stocarea
• Recuperarea
• Eliminarea
• Disponibilitatea