Bangalore, India. 4 iunie 2012. Scoala de afaceri IFIM (IFIM Business School) a anuntat obtinerea certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul sau de management al calitatii. IFIM a facut apel la serviciile Bureau Veritas sub egida UKAS pentru examinarea atenta a proceselor, procedurilor si documentatiei sale in timpul auditului final de certificare ISO.
Urmarirea calitatii si a excelentei a constituit dintotdeauna o forta motrice a IFIM Business School, care a fost clasificata de curand drept cea mai buna scoala privata din Bangalore. Politicile calitatii elaborate de Institut pun accentul pe imbunatatirea continua a predarii si a capacitatii de invatare, pastrand o programa analitica relevanta pentru nevoile societatii si oferind un mediu propice activitatilor de cercetare.
“Sunt incantat sa anunt ca sistemul de management al calitatii al Scolii de afaceri IFIM este acum certificat ISO 9001. Aceasta certificare confirma standardele de inalta calitate pe care le exersam in fiecare zi pentru a permite imbunatatiri continue si pentru a oferi o educatie a managementului calitatii, ceea ce duce la o satisfactie crescuta a clientilor,” a declarat dr. B P Pethiya, directorul IFIM Business School.
“Certificarea ISO a constituit o inspiratie pentru ca IFIM sa vizeze acreditari academice mai inalte, ca SAQS, NAAC si AACSB,” a adaugat prof. S. Srinivasan, reprezentantul managerial al Scolii de afaceri IFIM.
Standardul ISO 9001:2008 specifica cerintele pentru un sistem de management al calitatii in cadrul caruia o organizatie:
• trebuie sa isi demonstreze capacitatea de a furniza constant produse si/sau servicii care indeplinesc cerintele clientilor si cerintele legislative si de reglementare aplicabile, si
• vizeaza sa creasca satisfactia clientilor prin intermediul unei aplicari eficace a sistemului, incluzand procese de imbunatatire continua a sistemului si asigurarea conformitatii cu cerintele clientilor si cu cerintele legislative si de reglementare aplicabile.
Familia de standarde ISO 9000 reprezinta un consens international asupra celor mai bune practici de management al calitatii. Ea este alcatuita din standarde si indrumari care se refera la sistemele de management al calitatii si la alte standarde asociate care vin in sprijinul acestora.
ISO 9001:2008 este un standard care pune la dispozitie o serie de cerinte standardizate pentru un sistem de management al calitatii, indiferent de ceea ce face organizatia utilizatoare a standardului, de marimea sa, sau de faptul ca activeaza in sectorul public ori in cel privat.
Certificarea ISO va creste valoarea numelui si imaginii Scolii de afaceri IFIM si va ajuta la indeplinirea misiunii sale de a deveni cea mai cautata destinatie in educatia de management din India. Studentii vor avea si mai multe motive pentru a alege IFIM drept directia lor in invatamantul superior de inalta calitate. Aceasta realizare a fost posibila datorita eforturilor si spiritului de echipa manifestat de intreg personalul si de toti membrii facultatii.
Scoala de afaceri IFIM (Institutul de Finante si de Management International) din Bangalore a fost infiintata in 1995, prima serie de studenti absolvind in 1997. De atunci, IFIM s-a dezvoltat, devenind un centru de invatare care ofera o gama larga de programe, diplome postuniversitare de management in afacerile internationale si in finante, doctorate in management si alte servicii. IFIM se situeaza intre primele 50 de scoli private din tara si se claseaza pe primul loc printre scolile private din Bangalore. Pentru mai multe informatii, vizitati www.ifimbschool.com.