iDISC a fost premiata cu certificatul calitatii ISO 9001 pentru dezvoltarea de software web si pentru serviciile lingvistice
Olesa de Montserrat (Barcelona). 26 august 2011. iDISC Information Technologies a primit certificarea ISO 9001:2008 pentru dezvoltarea de solutii web si pentru serviciile lingvistice, incheind cu succes un audit efectuat de TÜV Rheinland Ibérica Inspection, Certification&Testing S.A., care a evaluat aspecte ca procedurile urmate in furnizarea serviciilor, calitatea, calificarile personalului, comunicarea cu clientii si resursele tehnice ale companiei.
iDISC este certificata EN 15038 pentru serviciile de traducere din 2009. Referitor la recenta certificare ISO 9001:2008, Pere Grivé, presedintele consiliului de administratie al iDISC, a declarat:
“Pretuim aceasta realizare foarte mult, deoarece nu este numai un certificat decernat pentru un serviciu anume, ci pentru intreaga gama de servicii lingvistice pe care le oferim, ca si pentru dezvoltarea de servicii web.”
Potrivit Núriei Riera, director al calitatii la iDISC: “Pregatirile pe care le-am facut in vederea obtinerii acestui certificat ne-au dat ocazia de a efectua o analiza interna a tuturor proceselor companiei: acesta a fost un exercitiu foarte pretios pentru toata lumea de aici, unul care ne-a ajutat sa identificam oportunitatile de imbunatatire si sa ne intelegem mai bine punctele forte.
Am fost capabili sa demonstram ca procedurile noastre sunt sistematice, coerente, dar si ca indeplinesc nevoile clientilor nostri. Mai mult chiar, sistemul nostru este supus unui proces de analiza continua, care ne permite sa implementam ajustarile necesare pentru a continua sa ne imbunatatim zi de zi.”
Acest certificat garanteaza procedurile de management implementate de iDISC in toate departamentele sale si confirma conditia buna a organizatiei, ca si abilitatea sa de a se ocupa cu succes de proiecte de toate tipurile.
iDISC Information Technologies a fost infiintata in 1987 de un grup de specialisti in sectoarele tehnologiei si comunicatiilor de afaceri, cu scopul de a indeplini nevoile companiilor din domeniile IT, traduceri si comunicatii.
iDISC este alcatuita dintr-o echipa de profesionisti complet implicati intr-un proces continuu de formare si de imbunatatire, a caror filosofie este de a oferi cele mai bune servicii posibile celor peste de 300 de clienti ai companiei.Pentru mai multe informatii despre companie, vizitati www.idisc.es.