Home > Stiri EXTERNE > Certificare ISO primita de Carson Nugget

Certificarea ISO primita de Carson Nugget se traduce in termeni de eficienta si calitate sporita

27 mai 2011. Procesul de certificare recent incheiat de Carson Nugget lasa cazinoul pregatit sa furnizeze servicii mai bune clientilor si un plus de calitate, potrivit conducatorilor acestuia.

“Carson Nugget este singurul cazino din statul Nevada si din intreaga tara care sa fi castigat prestigioasa certificare a managementului ISO 9001… nu este ceva des intalnit in aceasta industrie,” a precizat Kerri Garcia, purtatoarea de cuvant a Nugget. Ea a mentionat ca aceste informatii provin de la auditorii Organizatiei Internationale pentru Standardizare.

Certificarea ISO este mai des intalnita in industria producatoare, avand in vedere ca ea ofera companiilor un standard pentru a furniza produse de calitate clientilor si consumatorilor,” a mai spus Garcia.

ISO 9001 este un standard al sistemelor care specifica, in termeni largi, componentele unui sistem de management al calitatii,” a adaugat ea.

“Procesul de certificare a durat doi ani de zile si a culminat cu primirea certificarii de catre Nugget. Pentru a obtine si a pastra aceasta certificare, Nugget a dezvoltat efectiv sute de instructiuni scrise pentru absolut fiecare departament – amanunte concrete pentru toate zonele si departamentele – fisele posturilor, instructiuni despre programele de formare etc. A fost creat, de asemenea, si un comitet de auditare care a analizat fiecare zona, facand observatii si asigurandu-se ca intreaga organizatie este in conformitate cu cerintele,” a adaugat Kerri Garcia.

Detaliile au acoperit totul, de la modul in care departamentele de alimente si bauturi le depoziteaza pentru a le face sa dureze mai mult, pana la modul in care departamentul de banchete aranjeaza mesele si isi instruieste personalul.

“Toate aceste detalii importante au creat standardizare si coerenta,” a precizat Garcia.

Denise Darling, reprezentantul departamentului de management al Nugget, a spus ca standardele ISO au functionat bine.

“Standardele s-au potrivit foarte bine cazinoului, deoarece noi tineam foarte mult cont de reglementari. Ne-a fost greu sa punem totul la punct, insa, de fapt, ne este destul de usor acum sa o facem si totul se afla la locul sau,” a declarat Darling. ”Unele companii dau declaratii ale viziunii lor sau ale misiunii lor – este un mod bun de a face afaceri.”

Darling a explicat ca procesul ISO da mai multa putere oamenilor din fata, care pot sa completeze o cerere privind actiunea desfasurata atunci cand simt ca procedura respectiva nu functioneaza.

“Respectand standardele ISO, managementul are responsabilitatea sa urmareasca procesul pana la capat si sa isi ia un angajament ferm sa comunice cu angajatii”, a mai adaugat Denise Darling.

Auditurile ISO au loc trimestrial.

Directorul general al Nugget, Star Anderson, a spus ca ISO ajuta Nugget sa inteleaga ce isi doresc cu adevarat clientii.

“Ei au asteptari despre ce le oferim oaspetilor nostri si ne ajuta sa masuram aceste asteptari. Este o cale prin care ne punem la punct si ne definim calitatea si consecventa,” a comentat Anderson.

“Procesul ISO ne mai ajuta si sa ne rationalizam propriile procese, folosind bugete mai mici, problema de care toate companiile se lovesc in prezent,” a mai spus Anderson.

“ISO 9001 ne-a transformat intr-un cazino mult mai eficient din punct de vedere organizatoric, si nu mai putem privi lucrurile dintr-o alta perspectiva acum,” a mai adaugat ea. sursa: www.nevadaappeal.com

› Certificare ISO primita de Carson Nugget