Firma care ofera gazduire cloud si recuperare de date dupa dezastre obtine certificare ISO 27001 si ISO 9001
3 aprilie 2012. Compania Databarracks, care ofera gazduire cloud si recuperare de date dupa dezastre, si-a finalizat cu succes ambele procese de certificare ISO 27001 si ISO 9001 aplicabile intregii organizatii.
Databarracks, care protejeaza datele unor companii din Marea Britanie si din intreaga lume, si-a implementat aceste standarde recunoscute pe plan mondial (implementare ISO) cu scopul de a-si imbunatati si mai mult securitatea informatiilor si serviciul clienti.
ISO 27001 este un standard international care defineste cerintele pentru un sistem de management al securitatii informatiei (SMSI). Prin acest standard, Databarracks a demonstrat ca aplica proceduri de paza si protectie a confidentialitatii, integritatii si disponibilitatii informatiilor pe care le detine sau le prelucreaza, atat intern, cat si in numele clientilor sai.
Platforma de dezvoltare a sistemului de management al securitatii informatiei propusa de SMSI – ISO 27001 impune o inspectie riguroasa si o analiza a riscurilor asociate tuturor proceselor dintr-o companie.
“As compara-o cu un service aprofundat al unei afaceri – asa cum un avion este demontat complet, verificat si reconstruit,” a fost de parere Peter Groucutt, directorul general al companiei.
“Securitatea a fost dintotdeauna cuvantul nostru de ordine la Databarracks si, dupa cum o sugereaza si numele nostru, luam securitatea extrem de in serios,” a continuat Groucutt. “ISO27001 ne-a pus la dispozitie un cadru bazat pe securitate plecand de la care sa ne identificam, masuram si controlam riscurile in ceea ce este un mediu extrem de complex de gazduire si de servicii.”
“Desi ambele certificate ISO functioneaza impreuna intr-un sistem de management integrat, ISO 9001 ne-a permis sa ne intelegem mai bine clientii, dandu-ne sansa de a-i servi mai bine – ceea ce este cel mai mare avantaj pentru noi ca afacere,” a adaugat Groucutt.
Dupa primirea certificarilor ISO, Databarracks se va supune unor evaluari anuale externe efectuate de BSI, organismul de certificare si standardizare recunoscut international; unei recertificari din trei in trei ani; unor audituri interne periodice; si va organiza lunar intruniri destinate unor analize manageriale. Aceste evaluari si analize, combinate cu feedback-ul de la clienti, vor satisface cerintele cadrului de management ISO in privinta imbunatatirii continue.
“Pe masura ce afacerea noastra a crescut si clientii nostri ne-au cerut servicii suplimentare, am avut nevoie de un cadru de lucru mai robust pentru a gestiona experienta clientilor nostri in colaborarea cu noi,” a declarat Peter Groucutt, directorul general Databarracks. “Ne-am dorit si sa avem garantia ca serviciile cloud pe care le oferim sunt proiectate, construite si administrate in deplina securitate, ocupand locul principal in absolut fiecare proces.”
“Ne da o mare satisfactie sa stim ca multe din lucrurile pe care le faceam de atatia ani sunt corecte si ne simtim rasplatiti sa descoperim zone din activitatile noastre de prestari servicii pe care am putea sa le imbunatatim,” a adaugat Groucutt.
“Ma gandesc mereu ca o afacere este oarecum ca un peste, daca nu inoata mai departe, atunci probabil ca se ineaca. Faptul ca ne-am luat ragazul de a ne pune intrebari despre absolut fiecare element al afacerii noastre a constituit un proces care ne-a recompensat din plin.”
Databarracks este un furnizor de servicii cloud de aproape un deceniu, implementand solutii de recuperare de date dupa dezastre si medii de productie pentru companii raspandite in intreaga lume. Pentru mai multe informatii despre companie, vizitati www.databarracks.com.