Freight Management, Inc se certifica ISO 9001:2008 (calitate)
ISO 9001 ajuta compania sa se diferentieze de ceilalti furnizori de servicii logistice din industria transportului
Chicago, Illinois. 20 august 2012. Freight Management, Inc., un tert furnizor de servicii logistice de la periferia orasului Chicago, si-a anuntat de curand realizarea de a deveni certificat conform cerintelor si indrumarilor standardului ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii. Freight Management a primit certificarea ISO 9001:2008 de la Verisys Registrars. Aceasta certificare reprezinta punctul culminant al mai multor ani de eforturi dedicate depuse de toti angajatii companiei.
ISO 9001 este un standard international insotit de documente orientative pentru managementul calitatii si asigurarea calitatii. Standardul reprezinta un consens international asupra bunelor practici de management si asupra politicilor si procedurilor de management care vizeaza sa garanteze ca o organizatie este capabila sa furnizeze intotdeauna produse si servicii care indeplinesc cerintele clientilor privind calitatea.
Bob Mayo, directorul de operatiuni al companiei Freight Management, a declarat cu ocazia obtinerii certificarii ISO:
“Desi ne desfasuram activitatea conform liniilor directoare ale standardelor ISO de ceva timp, credem ca decizia noastra de a deveni certificati ISO 9001 este una proactiva, care nu numai ca anticipeaza solicitarile clientilor nostri, ci ne si demonstreaza angajamentul de a oferi servicii de calitate.
Pentru a ne pastra certificarea, Verisys va realiza audituri anuale pentru a se asigura de conformitatea noastra si pentru a evalua initiativele noastre de imbunatatire continua.”
“Aceasta certificare ne consolideaza si mai mult angajamentul de a adera la politicile calitatii companiei noastre, care stipuleaza ca Freight Management, Inc se dedica furnizarii unor servicii de cel mai inalt nivel. Scopul nostru este sa depasim asteptarile clientilor nostri referitoare la calitate, livrare si costuri prin intermediul imbunatatirii continue a tehnologiei si a interactiunii cu clientii.
Noi, cei de la Freight Management, ne declaram acest angajament, si am pus la punct un sistem cuprinzator de asigurare a calitatii, care ne permite sa indeplinim toate cerintele standardului sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008. Angajatii Freight Management, Inc se angajeaza sa imbunatateasca in mod continuu sistemul nostru de management al calitatii si nivelul de satisfactie al clientilor nostri prin stabilirea si indeplinirea obiectivelor noastre privind calitatea. Le multumesc tuturor angajatilor, clientilor si sustinatorilor nostri, ca si viitorilor nostri clienti!”
Pentru mai multe informatii despre serviciile companiei Freight Management, vizitati www.gofmi.com.