Home > Stiri EXTERNE > Pro-Link GLOBAL Group obtine certificat ISO 9001

Pro-Link GLOBAL Group obtine certificarea ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii

Certificarea ISO 9001 obtinuta confirma angajamentul aratat de Pro-Link GLOBAL fata de furnizarea de servicii excelente clientilor din Austria pana in Zanzibar.

Bradenton, Florida. 3 iunie 2011. Pro-Link GLOBAL, lider in servicii de imigrare si vize globale, a anuntat ca a obtinut certificarea Organizatiei Internationale pentru Standardizare ISO 9001 : 2008, certificare care demonstreaza angajamentul unei organizatii fata de standardele serviciilor de calitate.

Clientii care aleg Pro-Link GLOBAL se bazeaza pe serviciile acestei organizatii care ii ajuta sa obtina vize foarte importante de afaceri si permise de munca, iar Pro-Link GLOBAL furnizeaza servicii de cea mai inalta calitate in acest sens. Certificarea voluntara garanteaza clientilor Pro-Link GLOBAL aderarea la procese si procedee documentate, ceea ce asigura imbunatatiri continue ale furnizarii de sprijin global clientilor.

“Obtinerea certificarii ISO 9001:2008 este o reusita extraordinara atat pentru Pro-Link GLOBAL, cat si pentru clientii nostri,” a spus Michelle H. Juul, manager insarcinat cu cele mai bune practici si cu conformitatea in cadrul Pro-Link GLOBAL, Inc. “Procesul de certificare a cerut multe eforturi pe parcusul unei perioade de peste 12 luni; el a demonstrat dedicarea continua a Pro-Link GLOBAL catre clientii nostri si catre calitatea serviciilor noastre.”

Standardul ISO 9001:2008 specifica cerintele sistemului pentru managementul calitatii (SMC), concentrandu-se pe capacitatea unei organizatii de a satisface clientii si de a indeplini cerintele calitatii. Parte a unui proces de certificare, Pro-Link GLOBAL si-a elaborat propriul SMC pentru a garanta ca organizatia care ofera sprijin clientilor din intreaga lume isi continua angajamentul de lunga durata fata de satisfactia clientilor.

Identificand zonele unde pot fi facute imbunatatiri, creand recomandari care sa rezolve lipsurile identificate si actionand potrivit acestor recomandari, Pro-Link GLOBAL are posibilitatea de a garanta ca poseda procesele globale necesare pentru a-si imbunatati calitatea serviciilor in mod regulat, cuantificabil si demonstrabil.

“Echipa Pro-Link GLOBAL si-a implementat cu succes un sistem eficient de management al calitatii bazat pe cerintele standardului ISO 9001:2008 ,” a precizat Teresa Doherty la Centrul de Resurse Nationale pentru Afaceri. “Ei au dovedit o concentrare de neclintit in crearea si implementarea unui sistem de management al calitatii care sa ofere imbunatatiri continue si sa sprijine calitatea si sporirea satisfactiei clientilor si au avut o abordare sistematica a managementului general al calitatii.”

Procesul de certificare ISO 9001 al Pro-Link GLOBAL a inceput in februarie 2010. Din decembrie 2010 pana in mai 2011, compania a efectuat audituri interne in toate centrele sale de coordonare. O agentie de audit independenta a efectuat auditurile de certificare din decembrie 2010 pana in februarie 2011 si a certificat faptul ca Pro-Link GLOBAL a trecut de toate auditurile globale si ca a obtinut certificarea deplina.

Aceasta certificare ISO sprijina obiectivele corporative ale Pro-Link GLOBAL, intarind, in acelasi timp, cultura excelentei. Deoarece Pro-Link GLOBAL continua sa se extinda pe piete din intreaga lume, platforma de dezvoltare a calitatii oferita de ISO va garanta clientilor ca vor primi in continuare servicii consecvente de cea mai inalta calitate din partea Pro-Link GLOBAL, din Austria pana in Zanzibar.

Pentru a accesa mai multe informatii despre Pro-Link GLOBAL, va rugam sa vizitati site-ul companiei: http://www.pro-linkglobal.com. (sursa: www.benzinga.com)

› Pro-Link GLOBAL Group obtine certificat ISO 9001