Home > Stiri EXTERNE > IMGROUP obtine certificarea managementului calitatii

IMGROUP obtine certificare ISO 9001 pentru managementului calitatii pentru 2011/2012

Pentru cel de-al treilea an consecutiv, Biroul Britanic de Evaluare a recunoscut acreditarea ISO 9001 : 2008 a Information Management Group (IMGROUP), prin care acesta isi demonstreaza angajamentul fata de calitatea serviciilor oferite clientilor.

Londra. 21 septembrie 2011. IMGROUP (www.imgroup.com), o firma de consultanta IT din Londra, a obtinut certificarea recunoscuta international ISO 9001:2008, ceea ce a consacrat-o ca pe unul din liderii domeniului sau de activitate.

Evaluarea independenta a fost efectuata de British Assessment Bureau, un important organism de certificare, si demonstreaza angajamentul IMGROUP fata de calitatea serviciilor oferite clientilor.

IMGROUP si-a castigat acum dreptul de a expune ravnitul insemn al calitatii British Assessment Bureau si logoul ISO 9001 pentru a-si demonstra conformitatea cu standardul pentru managementul calitatii.

Vaughan Powell, director in cadrul IMGROUP, a explicat: “De cand am luat parte la aceasta evaluare ISO 9001, in urma cu trei ani, am tranformat intr-o prioritate asigurarea imbunatatirii continue a proceselor noastre. Ne dorim sa le garantam clientilor nostri ca vor primi cele mai bune servicii posibile de-a lungul intregului ciclu de livrare.”

“Obtinerea acreditarii ISO 9001 din partea Biroului Britanic de Evaluare este o realizare esentiala pentru IMGROUP si ne dovedeste angajamentul fata de calitatea serviciilor oferite clientilor nostri,” a adaugat el.

Standardul ISO 9001 a fost introdus pentru prima data in 1987 si le cere organizatiilor sa demonstraze ca fac ceea ce spun ca fac si ca aplica un sistem de management al calitatii prin care se asigura consecventa si imbunatatirea, ceea ce duce la inalte niveluri ale performantei si ale satisfactiei clientilor.

Organizatiile certificate iso9001 se dedica imbunatatirii continue si sunt evaluate anual pentru a garanta ca progresul este mentinut.

“La IMGROUP, avem propriul nostru proces de implementare ISO a proiectelor, iar aceasta metoda a fost confirmata de British Assessment Bureau. Acest proces a fost creat bazandu-ne pe metodele standard din domeniu, pentru a ne asigura ca beneficiile se vad devreme in timpul unui proiect. Aceasta ne ofera ocazia de a implica si clientii, de a strange feedback de la ei si de a aplica orice lectie invatata in fazele ulterioare ale proiectului,” a mai spus Powell.

IMGROUP si-a dovedit fiabilitatea serviciilor si controlul proceselor, ceea ce inseamna costuri scazute pentru clientii sai. Pentru acestia, beneficiile cele mai importante ale colaborarii cu un furnizor acreditat ISO 9001 includ:
Reducerea riscurilor in relatia cu o organizatie ale carei procese au fost auditate in mod independent;
Imbunatatirea calitatii produselor gratie proceselor constante din ciclul de viata al proiectelor;
• Cresterea satisfactiei clientilor, care pune temelia unei relatii pe termen lung cu furnizorul respectiv.

“Colaborarea cu clientii nostri este esentiala pentru IMGROUP; ne asiguram, astfel, ca ei sunt tinuti la curent cu schimbarile si ca au un control total asupra tuturor aspectelor dintr-un proiect,” a concluzionat Vaughan Powell. (sursa: www.pr.com si www.imgroup.com)

› IMGROUP obtine certificarea managementului calitatii