Home > Stiri EXTERNE > Retailer de produse electronice, certificat ISO 10002

Un retailer de produse electronice obtine certificarea ISO 10002 pentru tratarea reclamatiilor clientilor

5 august 2012. Comerciantul din Dubai Jacky’s Group of Companies si filialele sale au primit certificarea ISO 10002:2004 pentru sistemul de tratare a reclamatiilor clientilor.

Certificarea a fost acordata de Bureau of Assessment Services (BAS), un organism de certificare ISO acreditat de Centrul de Acreditare din Dubai, in urma unui riguros audit prin care a fost evaluat sistemul de gestionare a feedback-ului primit de la clienti.

Grupul Jacky’s, unul dintre cei mai importanti comercianti cu amanuntul de produse electronice din Emiratele Arabe Unite, este una dintre primele firme IT din peisajul autohton care obtine certificarea ISO 10002 : 2004 ca recunoastere a coerentei procedurilor sale de tratare si rezolvare a reclamatiilor clientilor, dupa cum a declarat Manohar Punjabi, directorul executiv al grupului (www.jackys.com).

“A pune la dispozitie produse de calitate si un serviciu clienti excelent a reprezentat dintotdeauna una dintre prioritatile de varf ale Jacky’s Group. Ne asiguram ca toate companiile noastre fac sa creasca in permanenta satisfactia clientilor prin crearea unui mediu orientat catre clienti, deschis fata de feedback si fata de plangeri,” a adaugat el.

Certificarea ISO 10002 nu numai ca ne ofera puncte de reper pentru a ne mentine servicii superioare in companiile noastre, ci ne si permite sa ne orientam mai mult catre clientii nostri fideli, ceea ce este in avantajul acestora,” a continuat Punjabi.

Satisfactia clientilor este un element esential in ceea ce priveste calitatea si excelenta, iar prin intermediul acestei certificari, clientii nostri au garantia ca Jacky’s Group implementeaza numai standarde si cele mai bune practici internationale pentru a usura procedurile de servire a clientilor.”

Certificarea ISO 10002:2004 cuprinde linii directoare pentru procesul de tratare a reclamatiilor legate de produse intr-o organizatie, incluzand planificarea, proiectarea, functionarea, intretinerea si imbunatatirea. De asemenea, certificarea pune la dispozitia reclamantilor un proces deschis, eficace si usor de utilizat de urmarire a plangerilor lor.

“Bureau of Assessment Services apreciaza eforturile pe care le-a depus Jacky’s Group in vederea implementarii sistemului de management al reclamatiilor si a obtinerii satisfactiei clientilor conform standardului international ISO 10002,” a spus Xavier Gabriel, director de certificare la BAS.

Organismul de certificare a fost de parere ca Jacky’s Group merita certificarea acestui standard international datorita proceselor aplicate prin sondajele sale privind satisfactia clientilor, prin tratarea reclamatiilor clientilor si prin angajamentul conducerii superioare, aspecte constatate de-a lungul anilor de auditorii de la BAS.” (dupa un comunicat de presa www.tradearabia.com)

› Retailer de produse electronice, certificat ISO 10002