Home > Stiri EXTERNE > Sodexo India exceleaza in managementul calitatii

Sodexo India exceleaza in masuri de management al calitatii, primind multiple certificari ISO

Sodexo India a primit certificarile ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 si ISO 22000 din partea BQI & URS ca urmare a aderarii la standardele internationale de managementul calitatii, mediului si sigurantei alimentare.

Potrivit comunicatului de presa lansat de companie, gratie metodei de a respecta standardele globale, Sodexo a implementat cu succes politicile de managementul calitatii, sanatatii, sigurantei si protectiei mediului (QMHSE) de-a lungul locatiilor sale din India cu ajutorul unei echipe de experti si a unui cadru riguros de sisteme si procese.

Ninad Chikhalikar, sef de departament QMHSE, On-Site Service Solutions, Sodexo India, a declarat: “Sodexo India atinge vietile a sute de mii de oameni in fiecare zi. Sustinuti de specialistii nostri devotati QMHSE, noi stabilim puncte de referinta si implementam cele mai bune sisteme de felul lor pentru a garanta un mediu de lucru sigur si uniform atat pentru angajatii nostri, cat si pentru stimatii nostri clienti.

Progresul nostru in managementul calitatii si in indicatorii de sanatate si siguranta este verificat si analizat in mod regulat de catre echipa de management de top de la Sodexo cu scopul unei imbunatari continue.”
Sursa : www.hospitalitybizindia.com

› Sodexo India exceleaza in managementul calitatii