Referitor la orientarea catre client, pentru definirea nevoilor si asteptarilor clientilor SC SOCIETATE SRL efectueaza o serie de procese.
Procese referitoare la orientarea catre client
• identificarea clientilor si clasificarea lor pe categorii;
• definirea pietelor pe care concureaza organizatia;
• identificarea si evaluarea competitorilor de pe piata;
• determinarea caracteristicilor cheie ale produselor/serviciilor si a valorii lor relative pentru clienti;
• identificarea oportunitatilor, punctelor slabe si a avantajelor competitive viitoare.
Inaintea prezentarii unei oferte sau a acceptarii unei comenzi sau contract, oferta / comanda / contract sunt analizate conform procedurii de sistem “relatia cu clientul”, asigurandu-se de:
• conditiile sunt definite si documentate în mod adecvat;
• sunt solutionate diferentele aparute pe parcurs între conditiile contractului/comenzii si conditiile initiale formulate în oferta;
• SC SOCIETATE SRL are capabilitatea de a satisface cerintele clientului
Prin controlul proceselor ulterioare, functiile responsabile din cadrul SC SOCIETATE SRL înregistreaza si analizeaza orice observatie, reclamatie, sugestie privind produsul livrat, formulate de catre clienti, pentru a îndeparta sau preveni eventualele deficiente.
in urma analizei celor de mai sus, functiile responsabile din cadrul SC SOCIETATE SRL stabilesc masuri necesare pentru a veni în întampinarea necesitatilor clientilor.