Obiectivele sistemului de management al calitatii sunt formulate de asociati / asociatul unic al organizatiei si reflecta preocuparea constanta a SC SOCIETATE SRL in cresterea calitatii produselor furnizate, in primul rand prin implicarea tuturor angajatilor la imbunatatirea si supravegherea continua a calitatii activitatilor organizatiei.
Obiectivele si indicatorii de performanta sunt periodic analizati in cadrul sedintelor de analiza efectuate de management.
Pentru realizarea obiectivelor calitatii, au fost definite responsabilitati corespunzatoare pentru toate compartimentele organizatiei.
Obiectivele in domeniul calitatii sunt masurabile si compatibile cu politica in domeniul calitatii.
Pentru stabilirea obiectivelor sunt luate in considerare rezultatele analizelor efectuate de management, feedback-ul de la clienti, etc.
Obiectivele generale si indicatorii de performanta sunt stabilite de catre managementul de varf al SC SOCIETATE SRL impreuna cu fiecare proprietar de proces si sunt precizate in anexa denumita lista proceselor si a indicatorilor de performanta.