SC SOCIETATE SRL defineste si documenteaza in MC si in procedurile aferente modul in care cerintele referitoare la calitate sunt satisfacute.

Planificarea sistemului de management al calitatii este efectuata in scopul indeplinirii cerintelor prevazute la pct. anterior, precum si a obiectivelor calitatii.

Activitati pentru planificarea sistemului de management al calitatii

a) elaborarea documentelor de realizare a produsului, in functie de cerintele clientilor;
b) analiza capabilitatii organizatiei de a satisface cerintele clientului;
c) asigurarea resurselor in conformitate cu specificatiile;
d) realizarea de inregistrari care sa aduca dovezi obiective asupra modului de realizare a calitatii solicitate de client pentru produs sau serviciu.

In SC SOCIETATE SRL planificarea sistemului de management al calitatii se realizeaza in acord cu conditiile referitoare la sistemul adoptat. Documentele de planificare a managementului calitatii sunt cele prevazute in procedurile sistemului de management al calitatii.

Planificarea calitatii este o parte a managementului calitatii focalizata pe stabilirea si interpretarea politicii calitatii, obiectivelor calitatii si cerintelor calitatii si pe specificarea modului in care acestea pot fi realizate.
Planificarea calitatii asigura identificarea, definirea si realizarea proceselor si resursele necesare pentru realizarea obiectivelor / indicatorilor de performanta

Elementele de intrare utilizate pentru planificarea eficace a sistemului de management

• strategiile organizatiei;
• obiectivele definite ale oganizatiei;
• nevoile si asteptarile clientilor;
• evaluarea datelor referitoare la performanta proceselor;
• lectiile invatate din experientele anterioare;
• oportunitatile de imbunatatire.

Elementele de iesire ale planificarii definesc:

• abilitatile si cunostintele necesare;
• responsabilitatile si autoritatile pentru implementarea planurilor de imbunatatire a proceselor;
• resursele necesare, cum ar fi cele financiare sau de infrastructura;
• nevoile de imbunatatire, inclusiv metode si instrumente;
• necesitatea de documentare, inclusiv inregistrarile necesare.

› Planificarea sistemului de management al calitatii